.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرگزاري فارس رفع توقيف شد
با پايان يافتن توقيف 3 روزه از سوي هيأت نظارت بر خبرگزاري‌هاي غيردولتي، خبرگزاري فارس فعاليت خود را از ساعت 11:30 امروز (پنجشنبه) مجددا آغاز كرد.اين در حالي است كه تا اين لحظه دليل اصلي توقيف خبرگزاري فارس همچنان براي اين خبرگزاري نامشخص است...
خبرگزاري فارس رفع توقيف شد

با پايان يافتن توقيف 3 روزه از سوي هيأت نظارت بر خبرگزاري‌هاي غيردولتي، خبرگزاري فارس فعاليت خود را از ساعت 11:30 امروز (پنجشنبه) مجددا آغاز كرد.

به گزارش فارس، پس از صدور ابلاغيه هيأت نظارت بر خبرگزاري‌هاي غيردولتي مبني بر توقيف 3 روزه خبرگزاري فارس، اين خبرگزاري به رغم مخدوش دانستن مبناي حقوقي اين ابلاغيه، براي احترام به نهادهاي رسمي به آن تمكين و فعاليت‌هاي خبري خود را از ساعت 11:30 سيزدهم خرداد ( زمان دريافت ابلاغيه ) تا ساعت 11:30 امروز (شانزدهم خرداد) متوقف كرد.
در عين حال خبرنگاران پرتلاش خبرگزاري فارس با عنايت به پيام‌هاي دلگرم كننده مخاطبان در اين سه روز، اقدام به پوشش اخبار به ويژه در ايام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در سراسر كشور كردند كه اين اخبار بطور مستمر در زمان‌هاي خود و در آرشيو روزانه خبرگزاري فارس قرار گرفت كه از ساعت 11:30 دقيقه امروز قابل رؤيت است.
اين در حالي است كه تا اين لحظه دليل اصلي توقيف خبرگزاري فارس همچنان براي اين خبرگزاري نامشخص است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.284 seconds.